Bioscoop, Surprise & Parabello - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu Bioscoop, Surprise & Parabello - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu

Bioscoop, Surprise & Parabello

Door: Fabienne van Berkum

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

04 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Hier is dan echt me laatste update voor vanavond en dan ga ik echt naar bed toe, want het is al veel te laat en ik heb morgen gewoon weer stage. Waarschijnlijk hebben jullie hiervoor 2 mailtjes gehad met een verslag van dezelfde titel. Maar dit zijn 2 verschillende verslagen! (de titels zijn al aangepast).

Gisteren ben ik naar de bioscoop geweest met Jesse, Malou, Jantine & Dirk. We zijn naar The Hunger Games part 1 geweest, echt een top film! Ik zal niks verklappen voor diegene die hem nog niet hebben gezien, maar het is wel echt een aanbeveler. Ik kan niet wachten tot volgend jaar part 2 uitkomt. Ik vond dit echt het aller mooiste deel van The Hunger Games. Toen we op de taxi moesten wachten om naar huis te kunnen, hebben we nog even snel een lekkere milkshake gehaald bij de Mac.

Afgelopen weekend was ook weer erg leuk. We hebben vrijdagavond surprise gehouden met het hele huis en we zijn wezen stappen bij Touche. Zoals je al vaker hebt gehoord, het zal wel geen verrassing meer zijn, maar we gingen zaterdag weer naar Parabello. Dit evenement was georganiseerd door Zus&Zo en Suforyou, mijn complimenten hiervoor, want het eten was heerlijk, de muziek was goed en alles was goed georganiseerd! We hopen op nog een feest, maar dan wel een andere lokatie. Ik moet wel toegeven dat ik dit de leukste keer op Parabello vond!

Na 's avonds heerlijk gegeten te hebben, begon de avond met leuke Dj's en een heerlijk drankje (of misschien wel meerdere). Na een leuke avond gefeest te hebben lag ik bek af in me hangmat en de volgende ochtend bleef ik ook nog liever even liggen. Ik was nogal moe, maar al snel genoeg werden we weer verwend met een heerlijk uitgebreide brunch, alweer bereid door Zus&Zo. Toen hebben we nog even snel de kabelbaan gedaan, want ja hoor Parabello is nog steeds niet af, ze zijn nog steeds aan het renoveren, maar de kabelbaan was wel al af en we mochten het als eerste groep uitproberen. Ze willen over een tijdje de kabelbaan nog langer gaan maken door het uit te breiden met 3 platforms.

Helaas liep deze keer de kabelbaan voor mij niet zo goed af.. We gingen van de zipline van 280 meter lang af, die vlak over het water ging. Prachtig uitzicht en met losse handen, want er werd gezegd dat ik waarschijnlijk niet hoefde te remmen en anders kon ik nog snel me handschoen op de kabel leggen. Helaas draaide ik rond en ging ik met me rug naar het einde van de zipline toe... Ik kon zo niet echt remmen en ik ging met volle snelheid. Er werd gezegd dat ik behoorlijk hard ging want de meeste gingen op t einde een stuk slomer en dat ze gewoon rustig aankwamen zonder te remmen.. Maja ik knalde dus met me rug volop tegen de boom. Ze probeerde me nog op te vangen, maar omdat ik zo snel ging lukte dat niet helemaal. Helaas heb ik nu nog steeds last van me rug en voor de volgende keer ga ik dus niet meer zo snel zonder handen!

Uiteindelijk dus weer een top weekend gehad en weer leuk paardgereden toen straks. Ondertussen dat jullie al lekker in je bedje liggen, ga ik ook maar snel slapen!

Slaap lekker! X

  • 04 December 2014 - 21:48

    Je Vader:

    Hoi Fabiënne,

    Wat heb je toch weer leuke dingen meegemaakt! Ik mag dan wel in Berg en Dal op de kabelbaan stoer gedaan hebben door op zijn kop aan de kabelbaan te hangen maar ik weet wel wat ik doe!
    Zonder brokken te maken, nu wil jij ook stoer doen, net als ik maar jij kunt er niks van! Jij knalt met een rotgang tegen een boom aan! Dat is mij niet over komen, hahahaha.
    Dikke kus en groetjes van papa en mama en je lievelingszus Sharon.
    Tot gauw! We missen je (EEN KLEIN BEETJE). Doeiiiiiii!!!!!!!!

  • 04 December 2014 - 22:12

    Fabienne Van Berkum:

    tja ik heb ma een zus dus daarover kun je alles zeggen!
    en ik heb vaker los gedaan alleen nu liep t verkeerd af, alhoewel t flink zeer doet, geen blauwe plekken!

    Groetjes je aller liefste en leukste dochter

  • 10 December 2014 - 20:13

    Lisette En Richèl:

    Hoi Fabienne,

    Wat jij allemaal mee maakt hebben wij, die toch al een stuk ouder zijn, nog lang niet beleefd!

    Het is jou echter gegund want naast de vele uitstapjes werk je ook nog. Dit zal straks in Nederland weer afkicken zijn.

    Hopelijk gaat het met de rug wat beter en anders zoek jij maar een knappe masseur in de vriendengroep.

    Wij hadden al een hele tijd niets meer van jou gehoord maar ja dan ineens 3 x een verslag!

    Wij snappen dit wel want er is meer te doen dan een reisverslag te maken, dus als alles goed is moet je het zo laten en tijd over effe schrijven.

    GENIET NOG MET VOLLE TEUGEN VAN DIT AVONTUUR

    je allerliefste tante en oom L&R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabienne

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 9153

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Suriname

Landen bezocht: