Merry Christmas! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Fabienne van Berkum

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

26 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal nog fijne feestdagen wensen, een beetje laat maar beter laat dan nooit! Ook alvast een gelukkig nieuwjaar.

Gisteren hebben we met z'n 9en hier gegeten, een 5 gangen diner. Iedereen had iets gekookt en het was heerlijk. 's Avonds zijn we nog op stap geweest bij Touche. En vanavond gaan we eten bij Zus&zo met z'n 6en. Een leuk vooruitzicht dus!

Ook komen er nog behoorlijk leuke feestjes zoals de 4 daagse streetparty en 1 januari de Partysquad. Je hebt hier nog veel meer feesten, maar we kijken tegen die tijd nog wel waar we heen gaan. Dit weekend is er een springwedstrijd tegen de Fransen (Frans Guyana). De ruiters van Frans Guyana komen naar Suriname zonder hun paarden en gaan de eerste dag kijken ze welk paard er bij hun past. De andere 2 dagen rijd een Franse en een Surinaamse ruiter op het paard. Helaas heb ik geen paardje om mee te doen, maar ik ga wel kijken om Jill en Gaby aan te moedigen. Met hun ga ik altijd mee naar stal.

Over precies een maand vlieg ik weer naar Nederland. Dan gaan we de kou weer opzoeken, maar ook zie ik mijn familie en vrienden weer. En natuurlijk niet te vergeten mijn paarden en lieve hondje (als die kleine me nog herkend tenminste..)

Groetjes uit het warme maar regenachtige Suriname.
(Momenteel is het 32 graden)

  • 26 December 2014 - 23:38

    Richel En Lisette:

    hallo fabienne,

    Jij ook nog een leuk kerstfeest (wat er nog van over is) en ook een goed 2015. Dat komt lezen wel goed. Leuke vooruitzichten.
    We hebben de foto's van het kerstdiner gezien. Die banana split zag er goed uit. Een gerecht zag eruit of het al een keer gegeten was! (grapje).
    Meisje, geniet van het weekend en van de party's die nog op het programma staan.

    Groetjes,
    Richel en Lisette

    P.s. Als je bang bent dat de hond je niet meer herkent, dan Skype je een keertje met hem.

  • 27 December 2014 - 15:18

    Fabienne Van Berkum:

    Helaas ziet die me op Skype niet staan, hij snapt er niks van..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabienne

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 9138

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Suriname

Landen bezocht: