Erick E & Berg en dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu Erick E & Berg en dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu

Erick E & Berg en dal

Door: Fabienne van Berkum

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

29 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Ik kreeg ineens een berichtje dat het alweer 1,5 maand geleden is dat ik voor het laatst iets van me heb laten horen. Mijn excuses hiervoor, je kunt dit goed of slecht opvangen. Misschien vermaak ik me wel dat ik geen tijd had om jullie alles te vertellen of misschien gaat het wel zo slecht dat ik niks te vertellen had! Pff.. wat gaat de tijd toch snel. Maar wees gerust het is het eerste, ik heb het namelijk erg druk met stage en andere dingen, dat ik er nog geen tijd voor heb gehad en misschien ook niet altijd zin had om een heel verhaal te typen, er zijn tenslotte zoveel leuke dingen hier te doen!

25 Oktober ben ik naar het feest van Erick E geweest, ik had jullie al verteld dat ik een paar hele grote banners, posters en flyers had ontworpen en daarom kreeg ik twee kaartjes voor het feest. Halverwege de avond kwamen we erachter dat we een VIP kaartje konden halen, omdat we op de gastenlijst stonden. Dus toen zijn er ook nog leuke foto's met Erick E gemaakt.

Ondertussen zijn me ouders alweer weg, ze zijn 29 oktober weer naar Nederland vertrokken. Ik ben 28 oktober samen met ze naar Berg en Dal geweest. Dit is een leuk resort in de jungle, waar we gekajakt hebben en ook de kabelbaan hebben gedaan. Me ouders hebben alleen de foto's hiervan.. :( dus ik moet nog even 2 maandjes wachten voordat ik deze foto's kan zien. Ons mam durfde alleen niet van de kabelbaan af (zoals verwacht), maar ze heeft wel de oefen zipline van 2 meter gedaan. Ons pap is zelfs op z'n kop van de laatste zipline gegaan (hij wou even stoer doen hoor!). We hadden in ieder geval een hele leuke dag daar beleefd.

Ik ga nog even 2 verslagen meer maken voor jullie, dus nog veel leesplezier!


  • 08 December 2014 - 11:43

    Maggy:

    Hallo Fabiënne,

    Natuurlijk begrijpen wij, Henny en ik, dat je daar een geweldige tijd hebt. Er gebeurd van alles en zoveel indrukken dat je niet aan ons denkt. Natuurlijk wil je dit best wel met ons delen, maar ook daar heb je maar 24 uur in een dag en als er zoveel gebeurd schiet de berichtgeving erbij in.
    Wij vinden het fijn dat je het zó naar je zin hebt, want dit heb je toch maar even gedaan.
    Wij lezen graag de verslagen en het maakt niet uit hoeveel het er zijn...
    Natuurlijk zien wij nog wel foto's van je...
    Ik gun je deze tijd, maar mis je wel hoor, want de gezellige babbelaar is er niet.
    Op de club is nu de winterstop. Henny en ik hebben nu even tijd voor onze sociale leven...
    Zo zie je maar ook hier gaat het gewone leven door!

    Meis, geniet nog van je tijd daar en hopelijk lezen wij weer wat je allemaal beleefd.

    De warme groeten van ons uit een koud Nederland.
    Henny & Maggy
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabienne

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 9141

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Suriname

Landen bezocht: