Eerste stage week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu Eerste stage week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fabienne Berkum - WaarBenJij.nu

Eerste stage week

Door: Fabienne van Berkum

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

06 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

We hebben nu onze eerste week stage gehad. Raisa bij Nils print en ik bij Minves. Ik moet 5 dagen in de week van 08:00 tot 17:00 uur stage lopen en ik heb maar 1 pauze van driekwartier. De eerste dag kreeg ik al meteen persoonlijk contact met de klant en niemand zat erbij. Ik merkte al meteen dat ze erg veel vertrouwen in mij hadden. Ik kreeg meteen een grote opdracht voor het bedrijf Surivit. Ik moest een ontwerp maken voor een pouche van babyvoeding (Casavemeel) genaamd Kokori. Ook moest ik voor hetzelfde bedrijf een pouche en een flesje met drinken ontwerpen genaamd Fruitboost.

De klant was een erg vriendelijke mevrouw en kwam vaak langs omdat ze niet goed wist wat ze wilde. Na een week hieraan gewerkt te hebben, vertelde ze dat het rond oktober op de markt kwam in Suriname en dat ze het over een tijdje ook in Europa wou verkopen. Ze wou ook dat ik naar de beurs in oktober kwam, zodat ze mij kon voorstellen als de ontwerper van het product. De datum zou ze me nog laten weten, dus dit wordt even afwachten.

Brian (mijn stagebegeleider en directeur) is erg vriendelijk. Helaas zeggen de rest van mijn collega's vrij weinig tot niks tegen mij.. Hopelijk is dit over een paar weken anders. Maandag komen er 2 andere jongens die hier ook stage gaan lopen, maar dan op het gebied van audiovisueel.

Zaterdag ochtend zijn we even naar de groente en fruitmarkt geweest en naar een paar andere winkeltjes in het centrum

Een drukke week moeten we natuurlijk wel goed afsluiten met de rest van de studenten. Dat deden we door zaterdag avond te gaan stappen bij Zsa Zsa Zsu. Hier waren we vorige week ookal geweest. Het is hier erg gezellig om te stappen.

Groetjes uit Suriname!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabienne

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 9137

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Suriname

Landen bezocht: